אנחנו כאן בשבילך כדי להקשיב, לשמוע ולתקן.
ניתן לפנות אל מודלים קרנות נאמנות במספר דרכים:
בטלפון שמספרו 03-6114222, בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 ל- 16:00, לד”ר רחל שיינין, הממונה על פניות הציבור במודלים קרנות נאמנות
באמצעות דואר אלקטרוני [email protected]
באמצעות פקס’ שמספרו 03-6114223
מידע בו ניתן להיעזר לצורך הגשת פניה:
- לוח הזמנים במסגרתו מתקיים התהליך – אישור קבלת פנייה יישלח לפונה תוך 7 ימי עסקים. מכתב תגובה יישלח לפונה תוך 21 ימי עסקים. במקרים מיוחדים רשאי הממונה על פניות הציבור ומנכ”ל מנהל הקרן לאשר את הארכת מועד מתן המענה עד 14 ימי עסקים נוספים.
- מידע כללי בנוגע לקרנות שבניהול מנהל הקרן ניתן למצוא בתשקיף הקרן. את תשקיף מנהל הקרן, כמו גם דיווחים מיידים,
ניתן למצא באתר מגנ”א בכתובת הבאה: http://www.magna.isa.gov.il - פירוט המידע והמסמכים הנדרשים מהפונה לשם בירור פנייתו – כגון שם הקרן, תאריך רכישה/מכירה, שם הבנק או חבר הבורסה דרכו בוצעה הפעולה נשוא הפנייה, פרטי קשר של הלקוח לשם קבלת מענה. במקרה של תלונה על הפונה להמציא מסמך מהבנק או חבר הבורסה המעיד על החזקת יחידות של מנהל הקרן בתקופה הרלוונטית.
יצירת קשר
נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 03-6114222
או בכתובת מייל [email protected]
כתובתנו: מנחם בגין 7, רמת גן, מיקוד 52681.